Kadın Sağlığı Eğitim Projesi

Samsun Valisi Hüseyin Aksoy'un eşi Hülya Aksoy, "Kadın Sağlığı Eğitim Projesi" kapsamında Salıpazarı ilçesinde kadınlarla buluştu.

Salıpazarı Ziraat Odası konferans salonundaki eğitim öncesinde kadınlara seslenen Aksoy, Samsun Valiliği bünyesinde Sağlık İl Müdürlüğü ile birlikte yürüttükleri Kadın Sağlığı Eğitim Projesi'ni anlatmak için ilçeye geldiklerini söyledi.

Projede öncelikli hedeflerinin kadınların bilinçlenmesini sağlayarak meme kanserinde erken teşhisi yaygınlaştırmak olduğunu vurgulayan Aksoy, şunları kaydetti:

"Günümüzde kadınları ilgilendiren kanser türleri arasında meme kanseri ilk sırada yer almaktadır. 

Kadınlarımızın bu konuda bilinçlenmesi gerekiyor. 

 Tabi ki sadece meme kanserini değil kadınları ilgilendiren bir çok konuda sizleri bilgilendirmek istiyoruz. 

Kendi kendinize meme muayenenizi yapmanızı istiyoruz.

Her ay düzenli olarak kendi muayenenizi yaparsanız kendinizdeki değişikliği biraz olsun fark edersiniz. 

Türk kadını olarak kendimizi ihmal ederiz.

İşimiz, eşimiz, evimiz ön planda gelir. Biz sağlıklı olacağız ki onlara daha faydalı olalım. Sizden kendinizi ihmal etmemenizi istiyorum."
.
          

Hülya Aksoy'un ardından ebe Şengül Koçar, kadın sağlığı ile ilgili bir sunum gerçekleştirdi. 

Sunumun ardından isteyen kadınlar muayene edildi.

Bilgilendirme toplantısına Salıpazarı Kaymakamı Hatice Bayar Özdemir ve çok sayıda kadın katıldı.

Haber Kaynağım :
Muhabir: Yaşar Karaman
Yayıncı: Dilek Sezen
(AA) Anadolu Haber Ajansı Yurt içi haber bülteninden alınmıştır.
http://www.haberciniz.biz/