Dul olduğum için benimle gönül mü eğlendiriyor?

Boşandıktan sonra yeni bir okulda işe başladım. Bir meslektaşım benimle ilgilenmeye başladı. 
Okuldayken ilgi gösteriyor, ancak aradığımda telefonunu açmıyor. Acaba benimle gönül mü eğlendiriyor?

Sevgili ablacığım, ben eşinden ihanet nedeniyle boşanmış, bir çocuk annesi eğitimci bir genç kadınım.

Boşandıktan sonra küçük bir kasabadaki bir okula geldim.

Burada çalışan, benim gibi eşinden boşanmış bir meslektaşım, daha ikinci günden benimle ilgilenmeye başladı.

Israrlı şekilde yemeğe çıkmayı teklif etti, dayanamadım, kabul ettim...

Güzel bir kadın değilim, mazbut, kendi halinde biriyim.

Oysa o maddi durumu çok iyi, yakışıklı biri. Boşandığı eşi da dünyalar güzeli bir kadın.

Bana ilgisini okuldaki arkadaşlarının yanında da bariz şekilde gösteriyor. 

Ama işin ilginç tarafı, ev ve cep telefonumu bilmesine rağmen bir kez bile aramaması.

Çok yalnızım ve elbette benim de sevgiye ihtiyacım var ama çok korkuyorum, acaba benimle gönül mü eğlendiriyor?

Çok yeni boşandığımı, bu yüzden ilişki konusunda zorlandığımı söylediğimde “Sizin için her şeyi yapmaya hazırım” diyen adamı telefonla aradım, çıkmadı.

Okuldaki görevlilere “Hanımefendi ne istiyorsa yapın” diyen adam telefonlarıma çıkmıyor, ertesi gün hiçbir şey olmamış yine üstüme düşüyor... 

Sizce neden böyle davranıyor?

Her gün ders çıkışında beni arabasıyla evime bırakma teklifini, dedikodulardan çekindiğim için hep reddetmiştim.
 
Son dönemde aracına tüm arkadaşları toplayıp beni de alıyor, en son beni eve bırakıyor. 

Okulda her hafta birileri bir şeyler yapıp getiriyor. 

Ben de geçtiğimiz gün börek yapmıştım, beni eve bırakırken “Böreğiniz çok güzel olmuştu” dedi. 

Acaba eve, çaya davet etsem yanlış değerlendirir mi?

Sonuçta yalnız ve dul bir kadınım. Tekrar bir acı yaşamak istemiyorum.

Rumuz: Taşralı
Güzel kızım, ben kuşkucu bir insanım, ne yazık ki yaşım gereği insanlara o kadar kolay inanamıyorum. İçimde hep kuşkular yeşeriyor.

Senin yazdıkların karşısında da, yine ister istemez kuşkulandım; acaba bu adamın hayatında başka biri mi var? 

Ya da “Boşandım” dediği halde eşinden tam anlamıyla kopmamış mı? Bahsettiğin gizlilik bana bunu düşündürdü ne yalan söyleyeyim...

Sana o adama karşı biraz daha temkinli olmanı önerebilirim sadece. 

İlgisi elbette senin gibi genç ve dul bir hanımı etkilemiştir ama önce onun sana karşı duygularının gerçek olduğunu öğrenmelisin.

Telefonlarına neden cevap vermediğini açık açık sorabilmelisin mesela. 

Bir erkekte her şeyden önce dürüstlük ve güvenilirlik aradığını ona anlatabilmelisin. 

Küçük bir araştırma yapsan da iyi olur bence.

Ona geri dönersem beni altına boğacakmış

Güzin Abla, beş yıldır biriyle beraberdim. Yediğim dayağın haddi hesabı yoktu ama yine de kopamadım.

Aşk her şeye değer sandım, meğer değmezmiş, anladım. Sonunda ayrıldık. O dönem boşluğa düştüm ve bir başkasıyla beraber oldum.

Ama yeni erkek arkadaşım da çok umursamaz, ilgisiz biri. 
Diğeri de çok pişman. Geri dönersem beni altına boğacakmış. 
Ona dönmem için ne istersem yapacakmış. Kararsızım abla, yardım et.

Rumuz: Kadersiz Angel
Yediğin dayağın haddi hesabı yokmuş, öyle mi? Ve sen hâlâ ona dönmeyi düşünür gibisin. Pes demek geldi içimden.

İşte senin gibi kızlar yüzünden bu adamlar şiddeti elden bırakmıyor. Ne yaparlarsa yapsınlar biliyorlar ki, bir sözleriyle karşılarındaki kızı yeniden kandırabilecekler.

Yanlış mı? 
Sen bana dayak yediğin adama geri dönmeyi düşünmediğini söyleyebilir misin? 
Öteki genç mi? 

Ona karşı hiçbir duygu beslemediğin ortada. O halde ne diye onunla da zaman harcıyorsun? 

Ah! Kızım, gerçekleri görebilsen, başka ne isterdim...

Haber Kaynağım :
 Güzin Abla makalesidir