GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN DÜNYA DULLAR GÜZELLİK YARISMASINDA EN GÜZEL DUL KİM OLACAK ?


Geçen yıl yine Antalyadan Podyum Ajans aracılığıyla Rus manken Tatyana Liskinanın gittiği ve dünya 3'üncüsü olarak döndüğü yarışmada, kraliçe adaylarının mutlak evlenip boşanmış olması şart koşuluyor. İki evlilik yapan ve ilk evliliğinden bir de kızı olan manken Kara, yarışmadan dereceyle döneceğine inandığını söyledi.

Fiziğine, güzelliğine ve kültürüne güvendiğini söyleyen Kara, Kamp Temmuz ayında başlıyor. Fakat ben şimdiden kampa girdim. Yediğime, içtiğime dikkat ediyorum. Tatyana 3üncü olmuştu. Ben de en az ilk 3'ü hedefliyorum. Amacım; kraliçelik tacını alıp dönmek diye konuştu.

Amerika'da 11-24 Temmuz tarihleri arasında kampa girecek olan kraliçe adayları, 24 Temmuz günü jüri karşısına çıkacak.