Aşkıma Seslendim 5. Bölüm

Sadece benim ışığımla gündüzlere merhaba demek için
Bana yakın olmak için
Gökyüzüyle arkadaş olabilir misin
Gözlerimin içinde
Senden çalınan gündüzleri bulabilir misin
Sende benimle aynı gündüzleri paylaşabilmek için
Bir yıldız olabilir misin
Ben bir denizim desem
Mavi eteklerimde dans etmek için
Bir balık olabilir misin
Bir gemi olabilir misin
Hergün yüzümü okşayan
Aşk suyumdan bir yudum alabilmek için
Bir martı olabilir misin
Ben bir adayım desem
Yıldızların bile ulaşamadığı
Güneşin bile kavurucu sıcağıyla yakamadığı
Gökyüzün üstüme doğmadığı
Bağrında sadece yağmurları besleyen
Bir adayım desem
Bana ulaşabilmek için
Bir yağmur damlası olabilir misin
Yağabilir misin üstüme
Çöl sıcağıyla kavrulan bedenime
Dokunabilir misin damlalarını
Saçımın bir tek teline bile dokunabilmek için
Yağabilir misin hiç durmadan
Yorulmadan akıtabilir misin
Gökyüzünden gözyaşlarını
Mücadele edebilir misin benim için
Sana acı versemde
Beni yine nefesinin yerine koyabilir misin
Gece rüyalarını yine benim hayallerimde güzelleştirebilir misin
Sabah gözlerini yine bana açabilir misin
Baktığın her yerde
Gözlerinin dokunduğu her şeyde beni görebilir misin
Kalbinin kanadı kırılmış bir kuş gibi çarptığı
Ruhun adeta bedenini terk ettiği yerde
Beni hissedebilir misin
Benim için kendini bu aşkın ateşine atabilir misin
Gözlerindeki okyanuslarda
Azgın dalgalara meydan okuyabilir misin
Benim için zehir dolu bir kadehi bir yudumda içebilir misin
Mühür vurabilir misin gözlerine
Bensiz sabahlara uyanmamak için
Bu aşkın bedelini ödemek kolay değil
Kalbim sevmenin günahını çekiyor
Ruhun hapsoluyor aşkın kefesine
Dudakların isyan etmek istesede
Yüreğin izin vermiyor biliyorum
Çünkü aynı bedeli gözlerimde yaşadığın için ben de biliyorum JJJJJ

Eser : Ezgi AKSÜT