Askıma Seslendim 6. Bölüm

Bana ölümsüz bir sevda bulabilir misin
Ömrü pamuk ipliğine bağlı olmayan
Aşkı uğruna ateşte donacak kadar seven
Bir mecnun bulabilir misin
Denizleri bir yudumda yarinin gözlerinden içen
O gözler için nefesinden vazgeçen
Bir mecnun bulabilir misin
Yada benim için sen mecnun olabilir misin
Ben leylayım desem
Uğruna kendinden vazgeçtiğin
Yüreğini yerinden söküp avuçlarının arasına alacak kadar çok sevdiğin
Adını yüreğine ilmek ilmek işlediğin
Leylanım desem
Yüreğindeki tüm Leylaları benim için yakabilir misin
Savurabilir misin küllerini gözlerimdeki hırçın sulara
Atabilir misin yüreğini attığın ateşlere
Yakabilir misin onlarıda her an bu aşkın içini yaktığı kadar
Yoksa ağır mı gelir mecnun olmak
Leyladan
Uğruna delirmeyi göze aldığın yardan
Tek bir tebessüm için dünyanın ipini çekecek
Kadar divane olduğun candan
Canandan mı vazgeçersin…
Benim için kerem olur musun Yusuf olur musun
Ferhat olur musun dağları eritebilir misin
Bu aşkın içinde açtığı ateşle
Denizleri içebilir misin
Yüreğindeki cehennem ateşini söndürmek için
Ben bir yıldızım desem
Bana ulaşmak için gözlerini kapar mısın ışığa
Yakabilir misin gündüzlerini
Söndürebilir misin gökyüzündeki tüm yıldızları