Bu kafayla daha çok kadın ölür

     
      10 yakalama kararı var, hâlâ serbest!

Eşi Aysel U.’yu döven, asitle yakan, kaçırma girişiminde mevcut bulunan ve ölümle tehdit eden Alper D. hakkında tam 10 defa yakalama kararı çıkarıldı.

Aysel U., polisin bir türlü yakalayamadığı Alper D.’yi bazı zamanlar çocuğunun okulunun çevresinde gördüğünü belirtti...

Eşi Aysel U.’yu döven, asitle yakan, kaçırma girişiminde mevcut bulunan, ölümle tehdit eden ve hakkında 8 yakalama kararı mevcut bulunan Alper D. için 2 yakalama kararı daha çıktı.

Aysel U., Alper D.’nin karşısına çıkmaya ve tehdit etmeye devam ettiğini söyleyerek, 

.
         
    “Hakkında toplam 10 yakalama kararı çıkarıldı. Çevremde kendisini bazı zamanlar görüyorum. 

Bu adam nasıl yakalanmaz, anlamıyorum” diye belirtti.

Aysel U.’nun boşanma seviyesinde olduğu eşi Alper D.’den kaçış hikâyesi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü’nde Aysel nasıl kurtulur?” başlığıyla Milliyet’te yayımlanmıştı.

Alper’le Aysel, Balıkesir’in Edremit ilçesinde 2005 senesinde evlenmiş, Alper D., ilk tokadı Aysel U.’yla evlendikten 5 ay akabinde, eşi 3 aylık hamileyken atmıştı. 

.
    

    6 sene devam eden kaba kuvvet akabinda 5 yaşındaki oğluyla evden kaçmaya çalışan Aysel U., eşine yakalanmış, Alper D. genç kadının ve oğlunun üzerine asit dökmüştü.

Olaydan ağır yaralı olarak kurtulan Aysel U. boşanma davası açmış, oğlu için de nafaka talep etmişti.

12 ayrı dava açtı

Nafaka davasını kazanan Aysel U.’nun Alper. D. hakkında açtığı kaçırılma, ölümle tehdit ve boşanma davaları ise henüz sonuçlanmadı.

Aysel U.’nun mücadelesinde açtığı 12 davanın bir kısmında hakkında toplam 32 sene hapis müeyyidesi ve 8 yakalama kararı mevcut bulunan Alper D., 15 aylık tazyik hapsi kararının peşinden polis tarafından sonunda yakalandı ancak “10 gün içinde öde” deyip salıverildi. 

.
   

     Edremit İcra Ceza Mahkemesi’nde önceki hafta görülmüş olan iki ayrı duruşmada da Aysel U.’ya 300 lira nafaka ödemeyen Alper D. hakkında 3 ay tazyik hapsi ve iki ayrı yakalama kararı daha çıkarıldı. 
   
Yeni yakalama kararlarıyla Alper D. hakkında toplam 10 ayrı yakalama kararı ve toplam yaklaşık olarak 32 ay hapis müeyyidesi olmuş oldu.

Polisten “Kendisini bulamıyoruz” cevabı aldığını açıklayan Aysel U., Alper D.’yi bazı zamanlar çocuğunun okulunun çevresinde gördüğünü söyleyerek,

“Çocuğumun okulunun önünde emniyet görevlisi yok. Bahçeye herkes elini kolunu sallayarak girebiliyor. 

.
        
     Bu sebeple artık bana zarar vermesini geçtim, çocuğu kaçırmasından endişeleniyorum.

Emniyetten bana en son bir kadınla birlikte İstanbul’a yerleştiği bilgisi verildi. 

Şayet ben çevremde kendisini bazı zamanlar görüyorum. Bu adam nasıl yakalanmaz, anlamıyorum” diye açıkladı.

Haber Kaynağım :
http://www.gercekgundem.com/