Burcu Esmersoy At gibi kadın sözlerini açıkladı

'At gibi kadın' diyerek Çağla Şikel'e olan hayranlığını anlatan ünlü sunucu Burcu Esmersoy, Türkiye'de en beğendiği ismin Çağla Şikel olduğunu söyledi.

Beyaz TV'de yayınlanan Söylemezsem Olmaz programına telefonla bağlanan Burcu Esmersoy, gelen tepkilere cevap verdi.

 Katıldığı bir televizyon programında, 'Ben Çağla Şikel gibi kadın beğeniyorum yani at gibi. At gibi bacaklar dipdiri memeler ve ceylan gibi gözler. Çağla'yı o yüzden çok beğeniyorum' diyen Burcu Esmersoy'un bu açıklamaları olay olmuştu.

'At gibi kadın' ifadesine tepki gösterenlerin olabileceğini söyleyen Esmersoy, 'Benim en sevdiğim hayvandır at. 'Dipdiri'nin devamını da söylemedim, öyle bir şey yazmışlar ama. Çağla'yı, Özge'yi, Didem'i çok beğendiğimi söyledim' şeklinde konuştu.

yi olan şeyleri yüceltmeyi çok sevdiğini belirten Burcu Esmersoy, 'Onların iyileklerini istiyorum, beğeniyorum.

Türkiye'de en beğendiğim kadın Çağla Şikel. Hem vücudu hem yüzü güzel' dedi.

Haber Kaynağım :
http://haber.rotahaber.com/