Adalet ve Kalkınma Partisinde Taciz Skandalı !

 
AKP'nin Aydın teşkilatındaki taciz olayı herkesi şok etti. 

Sözcü Gazetesi'nin haberine göre AKP teşkilatında 2 yıldır sekreterlik yapan N.P., Başbakan Erdoğan'a yazdığı mektupta AKP yöneticilerinin kendisine yaptığı çirkin tacizleri anlattı.

İşte o mektup...

"...belde başkanı İ.G.'in bana bulunduğu çirkin teklifi anlatmak istiyorum. Sabah saatlerine sekreteri olduğum ilçeye geldi. ' N... hanım sizinle özel konuşmak istiyorum' dedi.' Tabi başkanım' dedim. 
Bana 'N hanım, eşim yatalak, hasta. Benim bir kadına ihtiyacım var' dedi. Ben burada onun adına çok üzüldüğümü dile getirdim. Ve bana 'kimsesiz dul birine ihtiyacım var. 

Bu kişinin sen olmanı istiyorum. Sana ev dayayıp döşeyeceğim'  dedi.  Ben de ' ne biçim konuşuyorsunuz?' diyerek yanındann ayrıldım.

Ertesi gün durumu ilçe başkanı A.C.K.'ya anlattım. Aldığım cevap aynen şöyleydi: 'E güzelim dul ve hoş bir bayansın. 
Bu çok normal. Beni bile tahrik ediyorsun bunlara alışman lazım. Bu devirde dul ve güzel olmak zordur. Yapabileceğim birşey yok...' dedi. Bu kişi hala aynı görevde devam ediyor.

"Sıkıntılarıma çare bulamayınca Başkanımızla görüşmek üzere başkanlığa gittim. Yerinde yoktu. Nöbetçi olan yönetici R.C.'ye 'Sizinle görüşeyim, sıkıntılarımı anlatayım' dedim. 'Tabi buyurun' diyerek başkanlığın odasına aldı. 

Yaşadığım sıkıntıları anlattım. 'Sana sahip çıkacak bir erkeğin olsun ister misin?' dedi. ' Başkanım ben erkek falan istemiyorum.  Benim büyük sıkıntılarım var. 
Maaş alamıyorum, sigortam yatmıyor, ev kiramı ödeyemiyorum, çocuklarım evde aç. Çaresiz durumdayım, bana yardım edin' dedim. 

Israrla elimi tutmak istedi. Beni kendinne çekti ve öyle bir sarıldı ki kemiklerimin kırılacağını hisettim. İttirerek oradan uzaklaştım.

"Başkana ulaşamayan bir ablamızın babası D.A.'ya gidip derdini anlatmak istiyor. Ablamızın derdi oğlunu temzilik şirketine yerleştirmek istemesi. 

D.A iş isteyen ablamıza aynen şöyle cevap vermiş: 'Seninle bir akşam yemeği yiyelim, bir otelde kalalım. Oğlunun işe girmesi kolay'

Evinde odun, kömür olmadığını başkana ilettiğini ve ilgilenilmediğini mektubunda belirten N.P., CHP'li belediyeye gittiğini söyleyerek şöyle devam ediyor: 'Odun, kömür gıda yardımı istiyorum dedim. 

Adres bilgilerimi alıp hemen ilgilendiler. Partiye gelip 'Sizin yapamadığınızı CHP yaptı' dedim. 'Sen bunu nasıl yaparsın, senin kapına CHP gelirse rezil oluruz' diyerek baskı yaptılar.

Bu olayın ardından sekreter N.P, 'Üniversiteli bir eleman alacağız' bahanesiyle işinden kovuldu.  (SRE)


Haber Kaynağım :