Şen dul komşu ile yolculuk...


Sabahları servis şöförünün dul komşusu ile birlikte yapıyorum yolculuğumu. Böyle bi acayip bi değişik bi kadın :D 50′li yaşlarında en belirgin özelliği dulluğu olan değişik bi hanımefendidir kendisi :P

Tek gayesi dedikodu ve onu bunu birbiriyle evlendirmek olan, gecenin 2-3 üne kadar sokakta çekirdek çitleyen yurdumun müzevvir kadınlarından biri diyebilirim.

Kadın öyle bişey ki üff nasıl anlatsam, yani hangi erkeği yanına koyarsanız koyun kendini birer seks objesi gibi hisseder :D En ufak espirine yırtınırcasına kahkahalar, küfürlü konuşup +18li konulara girme çabaları filan :P

Bide bişeyler anlatırken böyle bileğinden dirseğine kadar uzanmış bileziklerini şıngırdatması yok mu ahahaha pek bi değişik insan yaaa :P

Her neyse sabah ben bir laf ettim gayet masumane bir şekilde, aldı lafımı tuttu eeeeeeen müstehcen haliyle yorumlayıp soluksuz kahkaha serisine başladı, lan deli oldum, hayır işin içinde aile bireyleri filan da var, sussana lan bağğğyan diyecem diyemiyorum, üfffff ulan madem müstehcen algıladın al sana kapak olsun diyerekten bende onun anladığına yakın ama her türlü benim masumaneliğimi koruyan bir cevap verdim.

Lan bu kez de el temasına geçti, hem gülüyor, hem omzuma sinsi sinsi dokunuşlar savuruyor filan :D Verdiğim cevap ile bir coştu bir coştu anlatamam. Allaaaaaaaah dedim yeter ulan yeter, o gülerken konunun üzerine daha da yanlış anlayacağı bir laf ettim, en başta güleceğini biliyordum ama durup düşündükten sonra harbi harbi kızarıp bozarması, naaapıyorum lan ben demesi gerekiyordu.

Yok abi aksine, hanfendi coştu ha coştu, bilezikleri daha bi şıngırdatır, gerdanını daha bi kırar oldu :D

Ulaaaaaaaaaan erkek olmaktan korktum ilk defa :D Servis şöförümüz memati abi ise kıpkırmızı oldu gülmekten :P Bir an önce bu kadına bi koca bulmalıyız yoksa, ha böyle aptal saptal muhabbetlere meze olup gençliğimin en güzel yıllarında tensel istismara uğramak istemiyorum :D

Konuyu müsait bi zamanımda anneme açıp, içine girdiğim ruhsal bunalımdan kurtulmam için psikolojik tedavi alıp almamam gerektiğini sorucam :D

Oğlum şaka maka ayaküstü götürecek lan kadın, Allahtan iki hafta izne çıkıyor, bu süre zarfında belki kendine bi kısmet bulur da ben de iffetime laf getirtmem :D

Çok korkuyom oğlum bildiğiniz gibi değil lan :D

Haber Kaynağım :
Varol AKSOY tarafından yayınlanmıştır.
http://www.varol.us/