DUL KADIN sizce ne demek, DUL KADIN size neyi çağrıştırıyor?

Bir Türk erkeğinin ahlakını ölçmek istiyorsanız ona bir dul kadın gösterin...Ama çok üzülürsünüz bilin..Kocasıyla halen beraber olan bir Türk kadınınada bir dul kadın gösterin,onunda yellozluğunu ölçün...

Bekarın, güngörmüşü! ! !

Argoda açık kapıya verilen ad ..töbe töbe

Niye çok atesli olduklarina dair köklesmis bi yargi vardir ki acaba,umarim kismaslar )))

Türkiyede dul olmak anlatılmaz yaşanır zorluktur genç yaşlı demeksizin işverenin ev sahibinin bakkalın karşılaştıgı her erkegin elde edebileceği hazır biridir(onlara göre) Hatta kendi hemcinslerinin bile korkulu rüyasıdırr

Ama bilinmelidirki dul kadın cesur ayakta kalmasını başaran hayata ve basit düşünceli insanlara boyun eğmeyen v.s v.s.....

Kendi tercihi ise, alkışşş )

Zorunluluk ise, 'ehh işte' huzur..

Abazaların fantezilerine konu olan kadın

Batan geminin malları gözüyle bakılan kadın

Özelilkle küçük yerlerde çok zor...... İlçe, köy, kasaba gibi yerlerde genç yaşta dul kaldıysan... Vay haline...... Her yaptığın hareket birilerine batar..... Durduk yere hep onun adın çıkar.....

benim bekaret takıntım olmadığı için konuyu anlaşılmak istenen mananın dışında değerlendiriyorum.... Okuduğum bi yorum üzerine yazdım bu cümleyi.... Dul kadın herhangi bir sebeple eşi olmayan kadındır yaniii.....

Ama türkiyede dul kadın olmak gerçekten çok zor.... Eğitim seviyesi düzeldikçe umarım bu sorunlarda ortadan kalkacaktır canım ülkemde.... İnancımı koruyorum hala....

Haber Kaynağım:
Antropoloji
http://www.yeniforumuz.biz