Oğlumun evleneceği kız çok saygısız


* Merhaba Jale Hanım, ben Ankara'dan bir okuyucunuzum. Derdim ve sıkıntım öyle büyük ki anlatamam. Büyük oğlum, kendisinden 10 yaş büyük dul ve çocuklu bir kadınla 11 aydır birlikte ve bizi hiç dinlemiyor. Oğlum bu kadın sana uygun değil, gel bekar bir kız bulalım evlen dedik ama dinlemedi.

Bir ara oğlumuz için kız arkadaşını evimize aldık ve ona 2 ay baktık. Ama olacak gibi değil Jale Hanım, ben genç anne olduğum, gelinim de büyük olduğu için aramazdaki yaş farkı çok az. Ve bana bu süreçte rahat, saygısız ve arkadaş gibi davranması, beni ve eşimi çileden çıkarttı. Eşim bir ara rahatsızlandı.

Çok üzüntüler yaşadık. Ama geçenlerde babamız dayanamadı ve oğlum ve kız arkadaşını evden kovdu. Şimdi ara sıra oğlum uğruyor. Ben eşe dosta ne derim? Çok tatsız bir durum. Kadın en kısa zamanda nikah için baskı yapıyormuş. Evlenip bir de çocuk yaparlarsa, çocuğa günah değil mi?

Onların geleceğini hiç göremiyorum ve ben bunu oğluma anlatamıyorum. Aşk gözünü kör etmiş. Üstelik bu kadın ilk evliliğinden olan evladını bile babasına vermişken, bu gelinin bize nasıl faydası dokunabilir bilmiyorum. Üzüntüden tansiyon ilaçlarıma başladım. Bu çocuk bizi öldürecek. Onların mutluluğunu yürekten isterim ama buna hiç inanmıyorum. Keşke, bizi tanıştırdığı o bekar kızlardan birini beğenseydik! (Adı saklı)

Sevgili okurum, aslında size katılmıyor değilim. Yanlış anlamayın, gelin adayınızın, dul ve çocuk sahibi olması utanılacak bir durum değil. Kimse boşanacağım diye evlenmez! Ama bu kadın size saygısızlık yapması hiç hoş değil. Eşinle sizi bu durumlara getirip sizi hasta etmişse, bu durum gerçekten çok zor.

Yani gelinim dediğiniz kadın çocuk değil ki! Bir evladı da var. Saygıda kusur etmesine hiç anlayış gösterilmemeli. Ayrıca, evladını babasına veren bir anneyi kendimce, pek anlayışla karşılayamayacağım. Siz sonuna kadar haklısınız. Ama bu olayların üstüne gidip, oğlunuzu daha da bunaltmayın.

Bu onun kafasındaki ileriye dönük planlarını hızlandırmasına sebep olur! Yani kendi mutluluğunu ispat için hemen nikah kıyabilir. Aslında yaşanacaklara bazen engel olunamıyor. Umut ederim ki, mutlu olup, herkesi utandırsınlar. Siz gelininizi sevmek zorunda değilsiniz, yeter ki onlar mutlu olsun. Siz kendinize ve sağlığınıza iyi bakın yeter!

Haber Kaynağı :
Gazeteci ve Yazar : JALE İNCE