Aşkıma Seslendim 3. Bölüm

Hayatımdaki her şey yer değiştirdi senin gelişinle
Senin gelişini müjdeledi aşk şarkıları
Senin şerefine açıldı karanlıklara boyun eğmiş perdeler
Senin adını yazdı damarlarımdaki kan
Senin gönlüme misafir olmanla kapandı hasret kapılar
Ve yine sen olduğun için aralandı
Gönlümdeki sevda hanları
Damarlarımdaki kanın varlığını hissettim senin varlığınla
Nasırlaşmış kalbimin hala attığını fark ettim
Senden önce yaşadığım bir hayatım yokmuş aslında
Mezarına çekilen bir ölü gibi
Tüm evrenin sırrını senin gözlerinde fark ettim
Yıllarca karanlıklara aşık olan gözlerim
Senin gölgendeki ışıkla aydınlandı
Senin nefesinle hayat buldu hayat
Seni görebilmek için açıldı mühürlediğim gözlerim
Senin gelişin değiştirdi beni
Hayatın var olduğunu öğrettin bana
Sen hayallere takılıp kalmış beni ortaya çıkardın